INGEN DATA ! *__*

Hej Allihopa! Jag har vart på landet denna vecka! När vi kom fram , Packade vi upp allting! Vi har åkt båt, Och lagt nät! Vi fick fem STORA fiskar! Det var två Aborrar, Och tre Sikar! Vi var fem Personer som skulle äta det, Men vi orkade inte äta upp allt, Blev för mycket 8D

Jag har inte hunnit Uppdatera, Då Internet inte funka där! Dålig Mottagning *_* 

Vi åkte till Åland med SILJA LINE! I Tax Free köpte jag en Ny Mascara, Och Godis ^-^ Det var jätte Roligt! Vi åkte bara Fram & Tillbaka = 6 timmar på Båten! Men.. Båten gick redan klockan nio, Och vi fick åka 06:40 för att hinna med! Skojja inte om att jag var trött !"

IDAG :  Vi ska åka till Stan! Min Gammel Farmor fyller typ 90år! Kommer väl hem vid sex, Nån gång! ;)

Skriver mer ikväll om jag Hinner! PUSS PÅ ER SÖTNOSAR! 8)
Vackra Blomma 8D


Kommentarer
Postat av: Rebecka :D

Jättefin bild :D

Vad har du för kamera? :)

2011-02-09 @ 22:19:31
URL: http://rebbizar.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0