N Y L A P T O P !

Hej Allihopa!

Idag har det väl inte hänt så mycket.
Ätit frukost , sedan har det varit datan som gällt.. haha :3
Eftersom att det är måndag betyder det att det är början på pappas vecka, så jag har packat smink ,
kläder, hårvårdsprodukterna och everything i need to take home to dad..

Nu sitter jag här och har ingenting att göra.. Vad ska man göra..  Jag vettefan..

Imorgon jobbar pappa, så jag åker till mamma under dagen. Det är ju självklart roligare att Gosa med Kattungen och katten hemma hos mamma, än att vara själv hemma hos pappa ^^'

_____________________________________________________________

På Julafton fick jag en iPhone 4 , och även en ny Laptop. Skit glad ju ^^*
Sitter på den nyaste laptopen just nu.. ^^'

HA DET GÖTT EVERY BODY! NYTT INLÄGG IMORRN.. ELLER REDAN IKVÄLL.. SEN..!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0