Snart är 2010 över ;[

Hellu Everyone! ü¨

Idag är det Nyårsafton, shiiieeet! Menne tänk på din hund [läs förra inlägget]
Nu ska jag väl duscha och fixa mig, Mamma kommer och hämtar mig snart. Detta nyår ska jag fira med Mamma, Storasyster & Sambo och Sandra & Gabriel .. Och.. ehm.. ja.. MIG själv!

V
i ska vara hemma hos Sandra & Gabriel, som då är Alexanders {Tiffanys pojkvän}
mamma och lillebror.. Det kommer blir nice ;P

Är hos pappa just nu, då det är pappas vecka .. men mamma ska ha mig på Nyår, eftersom att pappa hade förra äret ;P
Är avundsjuk.. Pappa har köpt typ över 200 raketer :3 Snacka om att jag är avundsjuk på min brorsa, som är hos pappa nu, på nyår. ;D

Aja, menne.. Jag önskar dig ett Riktigt roligt Tolv - Slag och en massa fun ikväll... PÖSS!

/ Alice -
www.aliceme.blogg.se


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0