Shopping dag!

Idag har Ajja ( Alexandra ) Och jag vart och Handlat kläder. Jag hade med mig 540! Jag köpte Bikini, Short, Iphone-Skal, Och sen tog jag och Ajja en varsin Glass! Vi tog en mjukglass, Men den var så stor, Så vi orkade nästan inte äta upp den.

Vi åkte tog hem. Vi typ dog, Det var så Jävla Varmt! ^^'

Sen drog Jag, Ajja och Albin hem till mej Och bada. Det är 28 grader i Poolen, Så vi bada typ i 1,5 timme. Sen bada vi igen efter 15min!  Det var så Skönt.. 

Tiffany ( Syrra ) & Alex ( Pojkvän ) kom också förbi och Bada. Så jag badade Yttligare en Gång. Har badat 4 ggr idag, Blir väl ett Kvällsbad också ;P

Nu ska jag gå ut med Hunden. Det blir nog en Skogspromenad på 40min! Hejdå! <3 Kanske skriver mer ikväll, Vi får se!


PUSS !          I <3 U 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0