D A G E N S K Ö P !

Halloj!

Efter skolan gick jag till Centrum. Behövde köpa ett par Jeans och nån/några tröjor. Hem fick jag med mig 3 påsar :]

När jag till slut kom hem gick jag ut och fota, med hunden. Tycker det är ganska trist att fota när det är Vinter. Finns knappt något att fota ju , Men nåhgra bilder på hunden blev det ialafall när han lekte i Snön. Jag har en riktig Snö-hund.  :]

Haha, nu är det bara att börja med Läxor. Vi har en läxa att vi ska läsa en massa om Norden, och sedan kunna svara på Frågor.

Här kommer bilderna på Dagens Köp :


Nya jeans!
   Jeans från Kappahl 279:-

Ny tröja från Kappahl 179:-
      Tröja från Kappahl 179:-
     

Tröja från NewYorker 99:-
 Tröja från NewYorker 99:-

Hårspännen och örhängen 25:- och 15:-
        [Kappahl]   Hårspännen 25:-    och   Örhängen 15:- [Rea på NewYorker]


                         Hårspännen 15:- [Rea på NewYorker]

Nu måste jag  P L U G G A!

Hare Gött!
/ Alice :]


Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

Gillar verkligen Dannys Girl tröjan ;P Man ska ha en tröja där det står : Pappa BETALar ;P<"3

New yourker i skärholmen ?^_^

2011-04-19 @ 21:32:26
URL: http://mathildaalltidkoskela.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0