:/

Hej allihopa c:
Just nu är jag hemma, jag fick gå hem från skolan pga utav nacken.
När jag var 3-4 år så krockade jag och min mamma i en bilolycka. Mamma har sen dess haft ont i ryggen och jag i nacken. Mamma är stelopererad och efter den operationen blev det bara värre :/
Jag däremot fick ont när jag blev 6 år, och sen dess har jag gott på sjukgymnastik. Men när jag var ca 9år började det snabbt bli bra igen och jag slutade med sjukgymnastiken. Dock har jag haft det ibland, men mycket sällan, att jag haft ont! Men nu.. har jag det igen :-c
Anyway, just nu ligger jag med datorn i soffan och ska snart sätta på en film på datorn, vilken det blir vet jag inte ^^'

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0