Freeeedag!

Hej allihopa! Tack till alla er som läser min blogg varje dag, superkul att se hur statistiken höjs :'D
Idag har dagen inte vart så himla späckad. Jag kom väl hem från skolan nångång vid två-tiden. Var bara att slänga väskan genom dörren och gå ut med hunden (y'
När jag väl kom hem med hunden igen så blev jag sjukt sugen på Kladdkaka, så jag satte på ugnen och började fixa ihop smeten och allt. Medans jag väntade på kladdkakan i ugnen blev det lite datasittande c:
Sen vid 18.00 när pappa okom hem från jobbet gick jag ut en stund och fotade med systemkameran. Blev väl inte supermånga bilder, men några blev det ialafall :D
Sedan, från ingenstans, kommer en superfin och gosig katt ut genom våra buskar. Den var vit och orange, en vanlig bondkatt. Men den var speciell, den hade ovanligt utseende och hans färg på ögonen var typ blå/gråa, superhäftig! Självklart hann jag ta lite bilder, som kommer upp snart :]
Efter middagen så drog jag och brorsan ut och cyklade i en timma ungefär. Vi tog med oss hunden också, och det gick jättebra. Vi cyklade ju i lagom takt så att hunden orkade.
Nu sitter jag här, i mjukisbyxor och tjocktröja, och bara njuter utav denna härliga Fredagskväll! Det har vart sol hela dagen idag, härligt! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0