hemma :)

Nu är jag hos mamma igen, ny vecka och då innebär det också nyvecka hos förälder.
Är super mätt, har nyss käkat donken ^^'
Anyway, just nu är jag hemma själv, mamma skulle på något möte eller var det var så hon kommer väl hem vid halv tio. Fotade katterna nyss, blev superbra bilder! :'D
Extra nöjd är jag för att jag aldrig får fota dom annars. Kattungen ska alltid springa fram till mig så fort jag tar fram kameran, och min vuxna katt kollar alltid åt fel håll. Däremot är min utekatt en riktig modellkatt, han kan ligga still i över en halvtimme medans jag fotar honom! ^^'
Detta blev ett litet oseriöst inlägg, men wtf! :D

Kommentarer
Postat av: Berntsine

Perfect work!

2011-10-21 @ 08:14:13
URL: http://berntsine.bloghandler.com

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0