Min dag ♥

10:10 - Jag och Alexandra vaknade och vi gick upp och åt frukost.
11:10 - Vi messade med Wille lite ♥ Samtidigt som vi gick ut och sola.
13:00 - Ungefär vid ett kom Anny.
16:10 - Mamma kommer och hämtar mig (skillda föräldrar) och vi åker hem. Anny och Alexandra åker alltså också hem xD Haha ♥ Väl där hemma kommer syrran och hennes pojkvän över och äter middag.
17:30 - Jag och mamma åker och tittar på en ny lägenhet vi kanske ska flytta till.
21:00 - Vi åker sedan hem till syrrans lägenhet och så sitter vi där och snackar lite och har det trevligt ♥
23:00 - Kom hem lite tidigare, men ungefär då kommer jag hem, jag äter något och sedan sätter jag på datorn :)

JA, DET VAR VÄL TYP MIN DAG! :)
Nu ska jag hoppa i säng ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0