Sjuk! :( ♥

Åh vad tråkigt!
Jag är sjuk på min vovves fina födelsedag ♥
Jaja, jag orkar ialafall åka till pappa och gratta honom.
Mår mycket bättre nu om man jämför med tidigare idag, är lite hängig nu bara :/
När jag vakna trodde jag att jag skulle sprängas, var sjukt varm. Sedan hade jag lite ont i huvudet och sådära. Men nu mår jag ändå bra :)


Nu ska jag åka till min söta lilla vovve :D
Utav mig ska han få hundgodis och en massa pussar och kramar.
Pratade med pappa nyss, han har vart och klippt sig! Han är alltid så söt när han klippt sig ♥
OCH BUSIG! Jaja, hörs sen då ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

SV: Den här filmen har jag bara gjort i Windows Moviemaker som finns programerat från start i typ alla datorer (tror jag) ;)

2011-08-03 @ 22:43:10
URL: http://fotohunden.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0