Tindra :)

Vi skaffade Tindra för ungefär 8-9 månader ♥ Jag kommer ihåg den dagen jag såg henne första gången. Hon var lika liten som min hand (om inte mindre) och sparng omkring och skuttade. Jag hade gjort iordning i kattburen som vi skulle ta hem henne i, med en leksak min lilla kudde (dubbelt så liten som en vanligt kudde och passade in i buren perfekt). När vi sedan kommit hem lade jag buren i min säng och öppnade luckan så hon kunde avgöra själv om hon ville se sig omkring i mitt rum eller stanna kvar i buren en stund. Hon sov hela natten i buren ♥
Dock så fick hon vara i mitt rum några dagar innan vi släppte ut henne i hela lägenheten, så att hon kunde vänja sig lite grann. Haha, vi tror att Tindra är dvärg typ. Nejmen kortväxt ialafall. För hon är lika liten som typ en 6 månaders kattunge skulle vara (ungefär). Men det är bara gulligt tycker jag! :D Jamenar då har man ju alltid en kattunge? ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0