Äntligen jullov, eller?

Gud så skönt det ska bli med nåra veckors paus från alla läxor! ♥
Fast å andra sidan är det faktiskt lite synd för man kommer inte träffa alla kompisar lika mycket. Det är ovanligt många som ska åka iväg denna jul och det är lite tråkigt faktiskt :/

Sen åker min älskling till Dubai imorgon och ska vara där i en vecka. Hur ska jag klara mig? Blää jag kommer dö, sry guys haha. :(

Under lovet har jag faktiskt inte planerat att göra något speciellt. Lite skönt faktiskt? :P Jag ska väl bara vara med vänner, pojkvännen och familjen och så.. ♥

Nej nu ska jag börja mitt fem dagars projekt till bloggen och sen ta lite bilder till bloggen. Hörs strax! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0