Glad tjej här!

Så otroligt skönt det ska bli med jullov imorgon!
Som man längtat.. !? Pappa hade hört på tv4's Nyheter att det inte kommer bli en vit jul i år. Tycker det är både bra och dåligt. Mysfaktorn blir mycket högre på Julafton med snö.. det känns med som JUL då. Men tiden (tycker jag..) går mycket snabbare när det inte är snö. Jamenar.. förra året var det snö i typ ett halvår? Kändes som ett år då.



Jag uppdaterade ju inte igår.
Anledningen till det var att jag går ju i musikklass, och vi skulle ha våran stora Julkonsert då inne i stan, i Immanuelskyrkan. Eftersom vi skulle ha julkonserten vid 18:30 och vara i skolan fram tills dess (inne i stan och ha repetition) så fick vi sovmorgon så istället för att börja nio började vi 11-12 beroende på om man ville äta lunch i skolan eller inte. Vi tittade på film och sådära ♥ Vid 13:45 tog vi tåget in till stan och där övade vi igenom alla sångerna och sådär. Sen fick vi skynda oss att sätta på lucialinne, äta och göra oss färdiga :D
Det gick superbra, och sen vid Konsertdelen (Julkonserten är uppdelad i två delar.. luciatåg med sånger, paus och sen konsertdel med julsånger) hade jag på mig min nya klänning som jag köpte i fredags. Ska ha den imorgon på Julavslutningen! ;) Vi ska samlas i klassrummet vid 8:30 och då ska vi julpyssla och titta på film, sen ska vi äta julbord och gå hem. Fast jag ska dock med Hanne och hämta hennes lillesyrra på dagis.. lilla sötpluttisen ♥

Nu ska jag vara lite social med mamma och så ska jag ta lite foton till bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0