Jag älskar dig!



Det gör riktigt ont att vara förälskad. Speciellt när den man gillar inte gillar en själv. Vad ska man göra då? Finns ingenting att göra. Man har kämpat för många gånger, men man inser att inget kommer att hända. Det är bara att ge upp. Men då kom du. Från ingenstans. Du bara fanns där helt plötsligt. Som att en ängel hade sänt dig till mig. I mitt hjärta, i mina tankar, på lappar i skolan när man har tråkigt på lektionerna, i mobilen.. och överallt! Livet var påväg på att bli piss för att inget blev som man ville. Hur mycket man än kämpa. Du gör min dag ♥ Och jag vet att du läser detta så: Jag älskar dig Jesper!

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS GLADASTE EMMA

AWWWWW ÄLSKLING!!!

2011-12-03 @ 22:37:16
URL: http://teamobebbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

naww ni e så söta ^^ <3 !!!

2011-12-04 @ 20:17:32
Postat av: Mickis

aawww Sötis Alice Lycka till dej ;* <3

2011-12-10 @ 23:35:20

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0