Schema!

Hanne kom nyss förbi med mina vantar jag glömde i hennes väska i Fredags xD ♥
Jag orkade inte bära dom så då tog hon dom i sin väska.. sen aa så glömde jag dom där i.

Jag gick upp vid sju och titta på Julkalendern samtidigt som jag åt frukost. Är 'tvungen' att gå upp så tidigt eftersom hunden måste gå ut allra senast vid åtta och då vill jag gärna hinna äta frukost osv innan det. :)
Sen när jag och Buster kom hem igen från promenaden så fyllde jag på mat till katterna och sen la jag mig och sov en stund, haha ♥ Vadå.. det är ju jullov? Fast det blev ingen liten stund, snarare fyra timmar haha. Vid halv tolv gick jag upp igen och börja städa mitt rum, sen tog jag fil och flingor och nyblandad juice. ♣

Är fortfarande inte klar med städningen, har lite få saker kvar.

Såhär ser mitt lilla schema ut under eftermiddagen och kvällen:

• Städa klart rummet!

• Gå igenom alla julklappar.
• Blogga (lägga upp lite nytagna bilder) !
• Fixa det sista med fotohemsidan.
• Skriva dagbok (brukar aldrig göra det annars, men fett kul att skriva såhär dagen innan julafton!)
• Gå på gåbandet i minst en halvtimme.
• Ta ett varmt fotbad då jag inte hann det igår.
• Lägga fram outfit och smycken osv. till imorgon!
• Måla naglarna så dom är på top till imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0