SHOPPING!

Igår så sov min kompis Alexandra hos mig! Det var lite extra kul & mysigt, för vi har inte träffats på ganska länge faktiskt. Vi möttes i Väsby Centrum och så gick vi runt och småshoppade lite. Alexandra köpte en ny tröja inne på Ginatricot och jag behövde inga nya kläder, så jag köpte lite småsaker. Som toffsar, nya pads, nagelstärkningslack, myrraolja för naglarna, små krämburkar (skulle göra egen primer), och sen ett kit med två borstar och sen någon annan grej. Behövde nämligen en ny concealer borste ;) När vi hade varit där nån timme typ så åkte vi ialafall hem och spelade in dessa videor:



Hahah jag såg inte att hon ramlade först!

Idag så har vi inte gjort så mycket egentligen! :) Vi fixade i ordning fruksot när vi hade vaknat, sen sminkade vi oss en lååååång stund och jag sminkade henne haha. Sen drog vi till ICA och köpte havrebollar och munkar. Sen låg vi bara och snacka i vardagsrummet framför TVn & sen behövde hon gå hem typ :P

Men vi ska förmodligen träffas imorgon också! Då ska hon få sina två julklappar också. Hon hade tagit med sig sina två till mig, men eftersom jag hade mina julklappar hos pappa kundehon inte få dom :( Men jag fick två halsband ialafall, skitfina! Det ena var det ett "T" på som står för mitt efternamn. ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0