~ SUPERMYSIG JUL ~

Julen är ju inte riktigt över ännu, men hittils då.

Min jul har varit bäst! Utav nio saker som jag önskade mig fick jag sex stycken? Så 6/9. :D
Jag skulle egentligen åkt till pappa på julafton vid ett eller två, men jag åkte på fredagen, dagen innan julafton, till pappa istället. Så jag kom till honom vid sju och då kom även min syrra hem från tåget. Hon hade varit i stan en sväng. Så jag packa upp mina julklappar, smink, skönhetsprodukter och så vidare och sen satt jag framför brasan med syrran och bara myste ♥ Hon är ju aldrig hemma längre nu när hon skaffat pojkvän i stan, och dessutom jobbar hon i stan, så det blir smidigare för henne att bo hos honom. I April nästa år (2012..) flyttar hon på riktigt till stan igen! :( Jaja. Men på julaftonsmorgon så gick vi upp, åt frukost, jag duschade, sen började vi att laga julgodis (knäck osv.) och sen själva julmaten. Sen kom min ena brorsa och så titta vi på Kalle Anka, åt god mat och sen var det paketöppning! ;) Jag fick jättemycket av det jag önska mig! ;) Sen flöt kvällen bara på som på vanliga julaftonskvällar. Det var jag, pappa, syrran och mina två bröder. Min faster och farmor och farfar firade inne i stan tyvärr detta år :/

Sen igår (25 December) så firade jag med mamma, min andra syrra på mammas sida, syrrans pojkvän, och min syrras pojkväns mamma och lillebror, som dessutom är i min ålder :) Det var supermysigt! :)
Vi åt julbord och hade väldigt trevligt!

Det jag fick hos pappa:
- Gorillapod (speciellt stativ till kameran, skithäftigt!)
- Slippies Boots
- Presentkort på H&M , 200:-
- Värmekudde (för att jag alltid tar min brorsas)
- Värmefläkt (för att jag alltid tar min brorsas)
- En liten väska (typ för mobilen, busskort, pengar...) av syrran.
- En rosa onepiece :D
- En receptbok om kladdkakor, bara för att jag bakar kladdkaka hela tiden haha ;)
- Läppstift (dyrt märke!) och tre ögonskuggor av syrran.
- Känns som jag har glömt något jag fick?! aja, får väl skriva det sen.

Det jag fick hos mamma och dom:
- Slippies (dom låga)
- Nagellack från H&M
- Objektivmuggen
- Almanacka
- Cupcakeskål (skitsöt!)
- Nailart-nagellack märket Kiss
- Presentkort på hela centrum, 150kr
- Tights
- DVD spelare till mitt rum. (skitliten och skitsöt! haha)

Det jag fick hos mamma idag (när mormor och morfar, morbror osv var här) :
- Presentkort SF Bio 100:-
- Underkläder haha
- 500:- av mormor och morfar.

Det var typ allt ;) Fast det känns som om jag glömt en massa... aja skitsamma.
Anyway - i veckan kommer jag få ännu mer av min faster, kusiner, moster, andra kusiner, farmor och farfar, och så vidare.... :D ;)

BILDER KOMMER IMORGON!

Kommentarer
Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Åh jag fick också objektivmuggen. :D

Fett naaajs!

2011-12-27 @ 16:09:00
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0