TORSDAG.


Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag gick upp kvart i sju för att äta ffrukost med mamsen och sen så skulle pappa komma vid ungefär åtta med hunden. ♥ Så jag åt frukost lite snabbt, och titta på julkalendern sen kom pappa med Buster. Pappa släppte bara av Buster för han var tvungen att åka till jobbet, så vi lämnade hans påse med leksaker och mat innanför dörren och sen gick vi en promenad på ungefär en halvtimme. Älska livet med hund! ♣
Hos pappa är det alltid han som går ut med hunden på morgonen, brorsan vid tolv och jag på kvällen om inte brorsan tar det med. Men mamma måste jobba imorgon nu innan julafton så då måste jag gå upp typ klockan halv åtta imorgon och gå ut med honom. På ett sätt tycker jag det är skönt att gå upp så tidigt för då har man liksom hela dagen framför sig och man har så mycket tid! Annars blir dagen så kort. Fast jag är egentligen ingen morgonmänniska så, allra helst går jag väl upp vid nio eller något! :)

Dagen rullade på sen, jag sov och tittade på TV. Haha jag gick och la mig vid ett på natten igår och vaknade liksom 06:48? Klart man är trött då ;) Sen vid ett åkte vi till morfar en stund och hälsade på ◊

Nu ska jag ha en liten myskväll! ♥ Jag ska hoppa in i ett varmt bad nu och sedan tvätta håret och så. Lite efter det ska jag doppa fötterna i ett mysigt fotbad och allra sist måla naglarna.. om jag inte gör det innan Julafton! ^^

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0