blablabla och dagens facelook.

Jag somnade snabbt igår, så det blev aldrig några inlägg från mobilen. Vaknade vid 10.00 idag, ungefär.
Anledningen till att det inte blivit några tidigare inlägg idag är för att jag efter frukosten, skulle packa mina väskor till mamma. Det är ju ny vecka. Efter det var jag och min pappa tvungen att flytta min garderob, för att min syrra skulle ta min, så jag fick en ny.
Just nu är mitt rum snyggt och rent. Det enda jag behöver packa är lite grejjer till hunden, eftersom han följer med varje vecka. :)
Han ska väl ha med sig några leksaker och hundgodiset jag köpte i förrgår åt honom.

Hade tänkt gå ut och fota innan mamma kommer, bilder kommer sen.

Byebye sålänge :'>




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0