;(

Mamma tyckte inte att jag var frisk imorse, jag hostade och nyste hela tiden. Hon sa även att jag var svullen i halsen och hade feber. Så... jag får väl stanna hemma idag också ;(

Just nu sitter jag och gör NO. Det är nånting att man ska svara på 19 frågor om Vindkraftverk osv. och jag har bara kommit till fråga 10 ;s
Efter jag gjort klart det hade tänkt att bara ta det lugnt, kolla på någon film kanske eller något.

Yeay! Idag kommer nya headern, om Fanny orkar sätta in den idag, hon skulle på nån fest också ^^'
Annars skulle jag tro att den kommer upp på Lördagen, men vi får alltid hoppas (a'


Varför kan man aldrig få sommar ? :'D

Ha det Bra!     /  Alice  


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0