Hellu x'D

Hellu Everyone ^^'

Just nu sitter jag i mitt rum, framför datorn.. Med en stor kopp varm oboy ^^
Koppen ryker fortfarande för att jag nyss hämtade Oboyen ur mikron.

Well, Fanny loggade aldrig in på Msn igår/idag och därför har ingen bloggheader blivit insatt ännu.
Själv är jag supernöjd med den nya Bloggheadern och jag hoppas att den kommer komma upp nu i veckan.
Mja.. Okej då. Här kommer en smygtitt på nya headern (:


Oj, den blev lite suddig nu..

Jag är ialafall supernöjd med resultatet på hur hon har gjort den.
Jag hoppas att den kommer upp innan Fredagen, men vi får se ^^'


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gillar bloggheadern ^^

2011-02-07 @ 21:09:08

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0