nice!

Solsidan var riktigt nice idag, liksom alla tidigare avsnitt.
Min ena syster bor inne i stan, och hon har köpt ny lägenhet.
Inflyttningen i den nya är om över ett år, så min syster ska bo hemma hos mig, min brorsa och pappa i över ett år :')
Hon kommer nog inte att stå ut, men hon har ingen annanstans att bo x'P
Så idag flyttade hon hem till oss. Hon för ett eget rum som är lagom stort , precis bredvid mitt rum. Dock ville pappa göra det lite bättre skick, så han målade och tapeserade om det. Han jobbar ju med sånt så för han gick det snabbt.
Just nu packar hon upp alla sina kläder. Hon hade med sig allt ifrån hennes gamla lägenhet.
Tror det var typ tio säckar med kläder och minst åtta andra väskor x')

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0