YEAY! 8'D

ÄNTLIGEN!
Nu, äntligen är nya Bloggheadern uppe på Bloggen. Jag tyckte att bloggen behövdes rustas upp lite :'P
Tycker att den duger sålänge ialafall.

Har nyss ätit en god semla, och hade nu tänkt att hoppa in i duschen. Efter det hade jag tänkt att sätta på mig en härlig Ansiktsmask. Jag har även tänkt att ha det som rutin varje Måndag. Att jag varje Måndag sätter på mig ansiktsmask, det är gryymt skööönt.  :)

Eftersom att jag var sjuk och borta från skolan i fyra dagar, så kan man säga att jag ligger fter lite med arbetet i Matten och alla andra ämnena. Well, jag har femton sidor matte att jobba -___x
Dock har jag redan räknat två styckna sidor, så vi får hoppas att jag hinner med typ.. fem sidor till. Då är det bara två kvar sedan :'P

Höhö.. nu måste jag kila in i duschen.
Kommer något/några inlägg till innan jag måste stänga av datorn. Pöss!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0