DÅLIG UPDATE x__x

Hej Allihopa!

Denna vecka har det varigt väldigt Update, har knappt hunnit skriva något ;d
Har haft typ prov i NO, och var första veckan i skolan.. Det är väldigt skönt att vi börjar 08.40 och slutar 13.30 på Fredagen xP

Nu hade jag tänkt att jag skulle gå ut och fota, i denna Vinterkyla (':
Jag tar med mig Extrablixten ut, då kanske det blir lite bättre bilder ialafall, får hoppas.

När jag lagt in bilderna på datorn sen, måste jag cleana mitt rum ;d
Ligger kläder överallt..

____________________________________________________________________

Fler inlägg kommer ikväll då jag har mycket att göra idag, och ska förmodligen kanske göra en ny Header.
Är också ganska trött, då jag satt i flera timmar och kolla igenom och redigera 2OO bilder igår x__x


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0