Första dagen i skolan - Avklarad! ;p

Hej Allihopa!
Som rubriken lyder, så var det min första skoldag idag, snacka om att det var jobbigt att gå upp 7.15 xP
I skolan var alla glada över att se varann, dock gick jag direkt till Nathalie, Melina och de andra ;>

Det var jobbigt att sitta på lektionerna, eftersom att man t.ex sov eller åt frukost, satt vid datorn, eller var ute med hunden vid den tidpunkten, på Jullovet ;P

När jag kom hem från tåget, och den lilla promenaden hem så var jag helt iskall, det gick knappt att toucha på min iPhone 4. Efter en halvtimme inomhus var mina händer fortfarande kalla ;{


Är skit trött! Ska ta något och äta, sedan tänker jag kolla lite grejjer på med telefonen i sängen tills jag somnar, så kommer typ vara i säng nio ;0
Har inte vart i säng nio när jag ska till skolan på jättelänge ;p

Aja, puss! / Alice -
www.aliceme.blogg.se


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0