¤ HISS & DISS ¤

VÄLKOMNA TILL VECKANS HISS & DISS!
Denna vecka blir det två hiss och två diss, som vanligt.
Detta är mina åsikter, och självklart får du ha andra om du tycker tvärt om ;d

DISS:
1. Jag tycker Tv programmet " Let's Dance " är föör töntigt. Liksom, stå där och dansa Vals ? ;d
Okej visst, jag gillade det en gång i tiden, men nu liksom.. Tina Turner ?
Näe, Om dom ska fortsatta med programmet tycker jag att detska vara lite mer drag i det, och inte för mycket valser XD
Alltså mer låtar som är "inne" nu och så, typ Cha Cha, dvs BRA musik, till danssorten Cha Cha.. Du ser vad jag kan..  Thaha :3

2.  En till DISS, är att det är väldigt kallt ute. Här hos mig ser man ju knappt vart man gå, OM man ens kan gå någonstans, höga berg överallt juuh -.-  Men det är bra, då tränar man ju inför Kebnekaise,Pööh EVER IN MY LIFE!
SKRIKER EFTER SOMMAR!


 HISS:
Jadu, vette farao vad Veckans Hiss är..
1.  Enligt mig så är hissen att jag ska få tbx min katt som inte trivs i sitt nya hem ;D
Alltså, det är inte kul att han inte trivs, för han mår egentligen bättre där.. Men jag har saknat han så och han är så söt, med sin lena & mjuka päls, och med sina stora Gröna ögon, I Love It, eller som Montazami - MUMS!
Fast .. Han äter ju som ett berg och hans revir på kattlådan luktar Ap-babian-skit!

2.  Haha, sedan var det Rea i butikerna jag fått 1000:- i Presentkort, så plocka åt mig lite plaggs, Thihi ;3
Alltid bra när det är Rea, sedan hade jag Bonus kort, så fick ännu billigare XD
___________________________________________________________
Sorry för dålig Update idag, men jag var inte hemma så mycket under dagen, så blev lite svårt, och jag orkade inte skriva inlägg under tiden jag var borta, på min iPhone 4 heller ;D

Puss och Godnatt Everyone, klockan är 23:54..







Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0