Ny vecka igen då 8'D

Hej Allihopa ! ^^'

Nu är det Måndag, vilket betyder att "mammas vecka" börjar. När skolan var slut ca 14.40 drog jag hem till mamma. Sedan kom pappa med min laptop och smink, kan ju inte leva en vecka utan det :)
Har väl typ pluggat lite, sedan fixat lite grejjs på datorn.

Jag är ASFÖRBANNAD på en tjej på en hemsida (vill inte ge ut adress xP )
Hon snor mina egna bilder och säljer dom vidare till folk, Hur puckad kan man vara ? 8'(
Är så förbannad nu att jag skulle kunna.... *nånting* ;[

Imorrn är det skola igen, efter skolan hade jag väl tänkt att dra till Centrum och köpa något innan bussen kommer. Asjobbigt att dom bara går en gång i halvtimmen X__X

Har fått tillbaka min katt, som inte trivdes i sitt nya hem. Eller han trivdes men:
Han kom dit precis när Simba [Honan, som även är mamma till in nya kattunge] började löpa.
Efter två dagar blev Simba gravid, Haha 8'D
När Simba blev gravid, så blev hon väldigt "grinig" , och vill vara ifred eftersom hon är med "bebisar", vilket gjorde att hon klöste dom andra kattungarna [ca 4 månader gamla] som då är Tindra's, min kattunges syskon.
Hon började somsagt klösa och "slå" efter dom, och då Lillen [Min katt dårå xD ]

Det betéendet har hon då fått pga av Graviditeten. Efter dom blivit födda och vuxit till sig lite, kan säkert Lillen komma tillbaka. Det är bättre för honom att bo där, då dom har väldigt mycket Skog, stor tomt, bor ute på landet och kan gå in när han vill, istället för att vara i skogen här, väldigt nära vägen, och sedan måste man gå ut och ropa på honom, så han kan komma upp till Lägenheten igen :P
Vi får se vad som kommer hända sen, om Lillen får flytta tillbaka eller om vi behåller honom.

Nu måste jag lägga mig, klockan är 23:04 och det är skola imorrn, OMG! ;s

Puss på er, nya inlägg kommer imorgon om jag inte har FÖÖR mycket läxor att göra.

PUSS!    / Alice - 
www.aliceme.blogg.se 
_______________________________________________________

Glöm inte att kika in bloggen varje dag! 
Det glädjer mig alltid att se hur många per dag som besöker, så glöm inte det
! ;) 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0