:(

Väldigt sorgligt, men jag kommer nog få radera hela min kodmall till bloggen.
Hela min meny typ raderas när jag gick in i kodmallen och skulle ta bort en ikon.
Ska kolla men en jag har på msn om hon kan hjälpa mig återställa menyn, men om jag kommer måsta radera kodmallen kommer headern försvinna, och det mesta på bloggen :(
Självklart kommer jag kunna fixa det men det kommer ta en väldans tid. Alla ikoner som måste upp, headern, allt :-(
Ska mejla till blogg.se och se om dom kan hjälpa mig också :(
Kan du hjälpa mig att återställa kodmallen? Kommentera detta inlägget eller mejla till [email protected]!

Kan du hjälpa mig att fixa min blogg (kodning) och hjälpa mig att få upp headern? Kommentera detta inlägget eller mejla till [email protected]!


/ Alice

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0