HEMMA! :D

Kom hem för ca två timmar sedan, efter en lång och innehållsrik vecka på mitt landställe.
Jag har mycket minnen från min vecka på landstället, och skulle jag rada upp alla här skulle de nog inte få plats!
Jag har vart en del nere hos farmor och farfar som bor några meter ifrån oss, eftersom pappa bygger en altan hos dom. Altanen kommer bli supervacker när den är klar, och stor är den också. Hela 80 kvadratmeter! :)
Dessutom fyller min farmor år på Tisdag :D
Nu ska jag packa upp mina väskor, sätta kameran på laddning, redigera lite bilder och sedan bara njuta av kvällen. Eller jag ska försöka ialafall, lite svårt och njuta när det spöregnar ute :c

Vad ska ni göra ikväll?
Kommentera nedan!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

jo det kan jag :) men inte nu, påmin mig senare :)

2011-07-18 @ 18:07:40
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

ja, kolla i menyn :)

2011-07-18 @ 19:18:06
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback