Hur mycket vet du egentligen om mig?

Det jag har sätter jag en • framför :)

• Pappa

• Mamma

Styvmamma

Styvpappa

• Styvsyskon På sätt och vis!

• Bror

• Syster

Brorson/brorsdotter

Systerdotter/systerson

• Husdjur Japp, fyra stycken!

• Mer än 4 kusiner

• Telefon

• Badrum

• Eget rum

• Badkar

Bubbelpool ute

Gästrum

• Bärbar

• Egen tv

• En halvbred säng

• Mer än 4 par skor

• Klocka

Xbox

• Ps2/ps3

• Sing star

• Hemmabio

• Ljudförstärkare

Guitar Hero

Dj

• Gameboy

Gamecube

Pokerset

Basketkorg

• Sommarjobbat

Pingisbord

• Cd spelare

Shoppar en gång i veckan

• Har dyr parfym

• msn

• kamera

•mobil

scooter/moped/fyrhjuling/cross

• keyboard

gittar

• annat instrument

• rest utomlands

• rest I europa

har 1000:- kontant Snart så! ;)

• träffat en kändis

• dyra smycken

• platt/locktång

varit på hawaii

asien

afrika

USA

• Hemmagjord mat nästan varje dag

Suttit i en limousin

Helikopter

• Egen laptop

• Egen dator

• Minst två bilar i familjen

Husbil/vagn

__________________

Antal: 38!

1-15 Getto barn

16-25 Vanligt barn

26-35 Bortskämt barn

36+ Klassens nobb

Gör denna också och se vad du får! :D

Jag fick trettioåtta, men för att jag fick den siffran betyder inte det att jag är bortskämd, för det är jag verkligen inte!


Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

sv: Åh, jag använder mig inte av bloglovin själv utan jag lägger de bloggarna jag vill följa i favoriter och kikar in nästan varje dag, men om du vill så lägger jag till dig där och du mig på bloglovin? :) Kramkram

2011-07-18 @ 23:01:40
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0