Dripp dropp.

Hellu 8D
Som ni redan vet är jag hos pappa.
Jag hade redan ätit middag hos mamma när jag åkte till pappa, men när jag hörde vad pappa och mina syskon skulle äta kunde jag bara inte motstå. FRUKTSALLAD! :D
Mwaha, så nu ligger de än massa frukt i min mage. Haha, usch. Det där låt äckligt! xd
Efter vi ätit tog jag ett dopp i poolen. Det var bara tjugofem grader varmt, men kändes som trettiotvå typ. Var superskönt, och även fast jag bada själv så var jag ändå i poolen typ en halvtimma ellerfyrtiofem minuter.
Så nu sitter jag här med halvblött hår. Innan jag skrev detta inlägg så droppade det som tusan. Blev lite som en låt tillslut typ.. dripp dropp dripp dropp xD
Anyway, just nu har jag precis redigerat klart en massa foton c:
Så nu ska jag sätta mig i GiMP och kludda lite hade jag tänkt.
Imorgon ska jag vara med två kompisar så jag vet inte riktigt om det blir nån uppdatering.
Eller några blir det eftersom jag gjort lite tidsinställda inlägg så att det ialafall kommer upp nånting.
Kanske hinner skriva något inlägg innan dom kommer, via pappas dator. Han brukar oftast ha den på, på morgonen ;)
Jaja, nu ska jag somsagt öppna Gimp, hejsvejs! :D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0