What a wonderful day! :D

Vaknade utav ljuset från mitt fönster, eftersom jag aldrig sover med nerdräkta persienner på somrarna. Ärligt talat vet jag inte varför, men man får bara en sån kick och vill gå upp istället för att ligga kvar i sängen. Tycker ni ska prova på det supermysigt ^^' Sitter just nu framför datorn och äter smarrig frukost :)
Har inget speciellt jag ska göra idag. Tina och Nathalie kanske ska komma hem till mig. Då ska vi gå till en jättefin plats nära mig och så ska jag fota dom. Där finns det en kulle man kan fota i som är jättefin, det finns hästar och stall, skogar, fina ängar, och sen ett torn man kan fota i. Om dom kommer ska det bli jättekul. Och självklart får hunden också följa med (:

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0