bakat kladdkaka i 'muffinsform' ♥

OBS! Bilderna har jag ändrat färg på, det är därför de ser lite "gammeldags" ut, tycker jag ;)
Såklart var jag ju puckad nog att spilla lite (a'
Sedan tog jag lite Ballerina kakor... läs nedanför bilderna why.


Krossade själva 'kexet"...... läs längre ner.


Sedan la jag innehållet (=krämen) på, och la sedan på de andra jag hackat.


Sen skjuts in i ugnen! :D


Dom blev lite mongo-liknande, men anledningen var att jag vispade ihop allt för hand, och inte tog vispen.




OBS! Ta alltid två 'formar' , då håller dom sig mer kompakta.


Receptet på om man vill göra sånnahär, är samma recept som vanlig kladdkaka. Prova att ta i Ballerina Kladdkaka i. Blir både krispigt och krämigt, mums!

Kommentarer
Postat av: joossaaan

muuums....

2011-03-25 @ 23:54:58

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0