bara för att.

DIG:

1. Hur lång är du? 1,53cm

2. Vad vill du bli när du blir stor ? Vet inte, men frisör kanske ? ;)

3. Vad pluggar du? Går fortfarande i mellanstadiet, men vill senare plugga Grafiskt design.

4. Har du långt hår? Inte direkt att jag möter, men har mellanlångt.

5. Sminkar du dig ? Alltid, kan inte leva utan smink

6. Vilken hårfärg har du? Blond såklart. ;)

7. Vilken ögonfärg har du? Isblåa, med grönt bredvid pupillern.

8. Vad har du på dig just nu? Jeans och en tjocktröja.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Dom är skillda sedan ett år tbx.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är lika bra, på olika sätt ♥

3. Hur många syskon har du? Fyra stycken, fem med mig.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Stäng dörren x'D

5. Hur många ställen har du bott på? Tre.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min storebror. Fast alla är störiga på olika sätt.

7. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Vettefan :0

KOMPISAR:

1. När var du senast med en kompis? I Söndags, sedan har jag bara slappat.

2. Vem sov du hos senast utav dina kompisar? Nathalie, eller hon sov hos mig (a'

3. Har du kysst någon kompis? Ehm..nej? :0

4. Vem har du varit kompis med längst? Har måånga barndomsvänner, men Alexandra tror jag ♥

5. Vem känner dig bäst? I Donno.

6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du tyckte den var ful ? Nej, absolut inte. Alla har olika smak och stil.

7. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Nej, verkligen inte.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja, haha! ;)

2. Klä dig annorlunda ? är mest modeinriktad.

3. Vara dig själv ? Ja, men beror på i vilken situation jag är i.

4. Pierca dig? Aldrig! Fyfan vad äckligt. Fast tycker dock det är ganska fint med Navelpiercing.

5. Äta småkryp? nej, aldrig!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggumi senast? För 20min sedan :)

2. När var du på semester senast ? I Augusti.

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa c:

4. Är ditt hår tråkigt ? Njae, ganska. Har det aldrig uppsatt eller något.

5. Hur ofta duschar du? Nästan varje dag, annars varannan.

6. När ska du gå och lägga dig ikväll ? Beror på, men blev ju ganska sent igår.

7. Hur ofta sitter du vid datorn ? Varje dag :0 Sitter oftast ca 5 timmar om det är lov. Jag vet, helt sjukt.

8. Vad har du för mobil ? Jag är en stolt ägare utav en iPhone 4 ;)

SLUT! :)


Kommentarer
Postat av: Jag ^^

Oj! Jag har läst din blogg i 20 min, och nu känns det som om jag känt dig i en månad! x'D

2011-03-04 @ 19:36:12
URL: http://dittrum.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0