hellu! :>

Hellu allihopa :'>
Jag kom hem för en timme sedan från skolan, och sitter just nu och äter yoghurt (y'
I skolan var det nice, på musiken fick vi använda olika instrument, och ett utav dom hette Gurka X'D
Kanske var det Gurka'n i Big Brother? :P X'D

Anyway, mamma vecka börjar ju nu och därför måste jag packa ner mitt smink och laptop och det, och sedan dra hem till mamma ♥
Även fast jag inte tänker på det så ofta, så har jag verkligen saknat mina katter, speciellt min kattunge :]
Hon [Tindra som hon heter] är alltid så söt när hon sitter i fönstret och tittar ut, haha, och sen börjar hon jama för att de snöar och att det faller ner? X'D  Konstig katt man har..


Kan inte sitta här och slöa, måste börja packa ner smink, laptop, och lite kläder. yalla yalla.. ;'p

Puss sålänge! ☻


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag läser din blogg varje dag och jag älskar den!

Läs gärna min blogg på:www.fannyfin.bloggplatsen.se

Du är så söt.



2011-03-14 @ 16:25:58
URL: http://fannyfin.bloggplatsen.se

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0