Helluw 8'D

Hellu Everyone! :'3
Sorry att jag inte bloggade när jag kom hem , men mamma hade redan packat ner min dator eftersom att det var ca tjugo minuter tills pappa skulle komma och hämta mig. Istället då för att starta datorn packade jag mitt smink och sedan tpog jag något att äta. Var äcklig mat i skolan så har vart hungrig hela dagen, men nu har jag ätit god mat och är mätt i magen. Haha, det blev kött och potatis. me like..

Just nu sitter jag och kollar runt lite på olika bloggar m.m. , ska ju snart utse Dagens Blogg c:
Kollar även vart man kan hitta närmaste butik för att köpa en datafläkt. Mycket bättre för datorn och då lägger man denna lilla fläkt typ under datorn så riskerar man att fläkten som är inbyggd i datorn blir igen- dammad och i värsta fall händer det någonting med datorn.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0