14 MAJ - En underbar dag!

Idag har det verkligen vart en underbar dag. ♥
Det har varit fint väder, inte så jättesoligt, men fint väder ialafall.
Man har kunnat vara ute mycket, vilket jag varit. Jag har fotat och sedan grillade vi hos min mormor och morfar i deras stora utegrill. Vi åt gott kött och klyftpotatis.
Efter vi hade ätit satte vi oss i soffan och kollade på TV, och efter någon timma så fikade vi.
När klockan var ca halv nio åkte vi hem för att hinna hem till Eurovision Song Contest. På hemvägen svängde vi förbi ICA och köpte två paprikor och dipp att dippa, mums! Nyttigare än godis och chips också.
I soffan med Euroviosion myste jag och mamma.
Dagen i bilder:

Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla

Smulan!



Du är SÅÅÅÅ duktig å fota!



Puss!



Mamsen

2011-05-16 @ 12:49:34
Postat av: Alice

Mamma; Haha, tack! Går bara i dina fotspår vettu ;)

2011-05-18 @ 19:59:27

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0