dålig dag.

Hejhej ;'3
Har vart en mycket dålig dag i skolan idag. Vill inte ta upp det på bloggen ialafall, men många grät. Vissa fick till och med gå hem tidigare för att dom inte kunde vara kvar pga av det som hände (dom tyckte det var för jobbigt). Anyway, ska inte gå in för mycket på det nu.

Idag hade vi hemkunskap i skolan och då gick vi till Coop för att kolla på miljömärkningar. Det var på ett sätt roligt då jag och Sandra flummade som f-n, men det var inte kul att bara gå runt? :0
Aja, ska räkna matte hela kvällen nu inför nationella provet på fredag. Måste öva idag då jag ska sova hos min syrra från Torsdagen till Fredagen ;s


me today :]


Kommentarer
Postat av: fannyfin

Vad var det som hände?

2011-05-05 @ 15:18:02
URL: http://fannyfin.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

Åhh stackars dig också...du vet det där när vi gick o sen kom, du vet vem o ba får jag se.....åhh!!!! Mm men nu är det inte längre så himlans jobbigt ;) mm ses imorrn (hoppas jag)

2011-05-05 @ 19:44:16
URL: http://mecool.bloggplatsen.se

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0