Godmorgon!

Godmorgon till dom som nyss gått upp! :)
Igår var jag med en kompis, Nathalie. Skulle egentligen åkt till centrum för att möta henne där, men hon skulle bara köpa en sak till sin mamma som fyllde år, så jag behövde inte följa med dit.. hon kom till mig sen. Vid 18'00 så hämtade hennes föräldrar henne, hon skulle hem och äta och så. Sedan kom min syrra och hennes pojkvän förbi och käka middag. Vi åt fläskfilé och klyftpotatis. Mums!
Efter maten satt vi bara i soffan och snackade lite. När klockan var ungefär åtta på kvällen ringer mammas kompis och frågar om hon får komma över och dricka vin, så jag och min syrras pojkvän, Alex åker och hämtar henne.
Tog med mig kameran i bilen, fy helvete vad mycket foton jag tog medans vi åkte. Ska noig göra en liten video av det! ;D
Ska nog sätta mig och fixa det nu, så den kan komma upp på bloggen sen. Tjohej sålänge!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0