Min kväll.

Tjenixens! :')
Har för det mesta tillbringat denna härliga kväll vid datorn. När klockan var tio var det fortfarande varmt ute. Kan det bli bättre? c:
Vid datorn har jag vart inne på Facebook, Msn och redigerat bilder som ska komma upp på bloggen sen. Har fortfarande inte hunnit med dom från i Tisdags. Men somsagt, vi var ju tvungna att åka in till akuten med våran hund och sedan har jag haft skolarbete att göra, så jag har inte haft tid. Därmed inga inlägg och inga redigerade bilder. Jag bloggar för eran skull, inte för min egen. Jag tjänar inte lika mycket pengar på bloggen som jag gjorde förr.
Imorgon ska jag fota min kompis, så jag vet inte riktigt om jag hinner uppdatera innan, men jag tror det.
Något inlägg kommer det ju att bli, absolut.
Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg tills imorgon och på måndag när skolan börjar. Puss! ♣

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0