Nehepp..

Nä, nu måste jag gå och lägga mig. Brukar annars lägga mig vid elva-tiden, men vill vara pigg imorgon så man kommer upp? ;)
Vi börjar 09.30 imorgon och kommer ha orientering hela dagen, men vi slutar vid tolv eller ett så det är skönt! ;)
Kommer alltså komma hem tidigt och kunna uppdatera. Om det är fint väder kommer jag förmodligen sola, men enligt www.klart.se ska det bli regn och mulet väder ;(
Aja, vi får se helt enkelt. Något inlägg kommer det bli oavsett väder ;'p
Nu ska jag lägga mig och titta på Big Brother!
Tycker det var kul att dom lurade Peter och att han fick en finalplats.
Vem tror du kommer få den sista Finalplatsen.. Peter eller Sara? :)
/ Alice ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0