Onsdagen..

..började med att jag gick upp klockan sju som vanligt. Sminkade mig , åt frukost och sedan skjutsade pappa mig till skolan. Skolan gick bra, sedan tåg jag tåget hem. När jag väl kom hem var jag helt slut. Jag tog lite yoghurt och satte mig i mitt rum och åt medan jag hade 5:an på. Sedan la jag mig i sängen.. och vips så var jag död. Hehe, nejmen jag somnade. Så trött var jag -.-
Sedan vaknade jag utav att pappa kom in och väckte mig. Och jag tänkte "fan, nu måste jag skynda mig att äta frukost och sminka mig". Haha, trodde seriöst det var morgon. Sen när jag gick upp och såg att vi skulle äta middag var jag inte hungrig.. ville ju äta frukost x'D
Jaja, vart ute och fotat lite och nu ska jag kolla på Glee :')


Kommentarer
Postat av: Vemundmariam

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-08-02 @ 11:52:27
URL: http://vemundmariam.blogmedics.com

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0