repetition.


hej allihopa! :) Just nu sitter jag i mitt rum och har tråkigt. Övar sånger. Vi har nämligen repetition inför konserten (går i musikklass) så repetitionen är från 18.00 - 20.00 på kvällen. Snacka om att jag kommer va trött :0 Blir trött bara jag tänker på det. Kommer ialafall typ hem vid halv nio, och då ska jag träna stenhårt inför nationella provet i matte på fredag. Har fått alla rätt hittils, så det borde gå bra, men ändå ;0 Trodde det skulle gå dåligt på engelska proven men fick bara endast ett fel utav trettio frågor (3 prov). Ska fortsätta öva på sångerna nu och sen ta nånting att äta så jag inte blir så hungrig. Pusshej! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0