GODMORGON!





Godmorgon sötnosar! Ska snart gå till bussen men eftersom jag gick upp en halvtimme tidigare så har jag lite tid över. Har nyss satt på mig min nya foundation och plattat håret! ;) Gjorde en video till er där jag visar det jag köpte igår men den verkar inte vilja laddas upp från mobilen till bloggen? Hmm.. får försöka fixa det imorgon!

Idag efter skolan ska jag snabbt hem till mamma och packa smink, dator, kamera och lite kläder mamma tvätta igår, sen drar jag och mamma på Utvecklingssamtal med mamma och pappa.. är ju så varje år med läraren :P
Efter det åker jag hem till pappa! :D Ny vecka ny förälder (mamma-pappa).

Ska bara kolla facebook lite snabbt och sen kila till bussen! Bye bye! :)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh okej, krya på dig! jag köpte den för 89kr, det var special pris på lindex. Annars kostar den 140kr :)

2011-11-14 @ 10:26:32
URL: http://haidisblog.se

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0