Hemma och är sjuk! :(



Gick hem idag från skolan för jag spydde, haha :(
Okej allt från början nurååå...

Jag började få ont i magen igårkväll vid halv elva ungefär.. och det gjorde/gör så jävla ont! Jag kan inte skratta, röra mig eller knappt gå. Jag går som en kärring typ för att det inte ska göra så ont xD ♥ Men jag vaknade flera gånger på natten pga av smärta. Jag tog en sån där värmepåse och värmde i mikron i tre minuter och sen gick jag och lade mig igen. Sen vid halv två vaknade jag och trodde att klockan var typ sju på morgonen och tänkte "yes, nu slipper jag vakna av smärta" men nänä då var klockan bara halv två. Då var jag typ vaken en stund och jag kunde inte sova. Jag började då gråta för att hur jag än försökte ligga och försöka sova så gick det bara inte. Jag somnade ialafall och sen vaknade jag några gånger under natten också. Jag gick sedan upp vid 06:45 när alarmet ringde. Jag hade fortfarande jätteont i magen, och likaså när jag kom till skolan halv nio. När vi hade vår andra lektion (musik) så råka Amanda klämma mina fingrar i dörren och jag börja tänka på hur äckligt det såg ut.. så jag spydde för att jag mådde illa av det (jag svimma nästan, haha men det är för att jag är så känslig före blod and so on.) Så aa.. mamma fick hämta mig :P Sen vid fyra hämtade pappa mig när han kom från jobbet.

Så nu är jag hemma hos pappa och ska strax måla naglarna! ;)
FORTFARANDE GRYMT ONT I MAGEN.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0