Saker ni bloggläsare inte vet om mig!

* Jag älskar att titta på film med syrran, vi har exakt samma smak! :)

* Jag avskyr chips och dipp, utan paprika och dipp ska det vara! Prova om ni inte redan provat det.. asgott!

* Jag har ett speciellt block hemma där jag skriver ner saker om bloggen, till exempel vad som är dåligt och bra med bloggen, vad jag vill förbättra, saker jag kan börja skriva om and so on! ;)
* Jag vill ha en till kattunge, eller en kanin.

* Jag har två minneskort till kamera, men funderar på att köpa ett till.
* Jag vill ha en glidecam till nya kameran sen, det är så jävla häftigt! Sök på Youtube så får ni se!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg! Besök gärna min blogg där jag har lagt upp låttips du kan ta del av :)

2011-11-01 @ 15:59:47
URL: http://jessicapetterssons.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0