SÖNDAG

Blääh, skolan börjar imorgon :( Fast kul att träffa kompisarna!
Anyway, jag gick upp vid nio och gick ut med hunden. Vi gick en promenad på ungefär 45 minuter! :')
När vi kom hem igen åt jag frukost tillsammans med mamma.. Och jag har preciiis tagit en liten paus från mitt lilla söndags-arbete. Hehe, jag håller på att göra en bildvideo. Till exempel om man har en blomkruka i ett fönster, så tar man ett kort, sen flyttar man den lite och tar ett till kort, och så vidare. Har gjort på jättemycket saker och är snart klar! ;)

Dock så ska jag och mamma åka till centrum en stund. Jag behöver ny foundation, foundation-borste, lypsyl, lösnaglar och nagellim.. ;) Hell yes!

Vi hörs senare boys and girls! Haha hejdå sålänge :D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0