Sorry! :(


Jag har vart superdålig på att uppdatera den här veckan! Ber verkligen om ursäkt för det. I måndags åkte jag hem till pappa med mamma, och packade mina saker. Datan, kameran, några klädesplagg och sådär. Vi skickade även in mina kunders beställningarfrån jultidningarna och så fick jag välja premie och sånt där :)
Så klockan blev väl typ halv sex, sen åktre jag och mamma och köpte donken för vi orkade inte laga mat ;$
När vi hämtat det åkte vi till syrran och var där tills typ halv tio. Och när jag kom hem orka jag inte starta datan BARA för att lägga upp ett inlägg? ;$ :P

Jaja, sen igår hade jag så mycket läxor att göra så jag hann inte riktigt! Men idag så! ;)
Nu jävlar ska det bli mycket uppdatering!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0