Vad gör ni en sån här underbar lördagskväll ?

Själv har jag tittat på tv med familjen och sitter just nu i mitt rum och beställt lite saker på hemsidan Coolstuff.se! Sakerna jag beställt är tänkt att det ska bli julklappar, tycker det är skönt att vara ganska så tidigt ute än och springa runt halva stan för att hitta några passande julklappar. Har dock min ena syrra kvar att köpa nånting till, men ska med mamma till centrum nu nästa vecka, så ska försöka hitta något då hade jag tänkt! :) Men resten har jag köpt till. Mamma, pappa, syrra Tiffany, brorsa Stefan, brorsa Robin, Tiffanys pojkvän Alex (haha, vi kallar varandra bruuuscha!), min kompis Alexandra.. eller rättare sagt "Bästis", mormor & morfar, det är väl dom jag köpt till hittils. Tycker det är både billigt och dyrt på Coolstuff. Vissa saker kan vara överdrivet dyra, vilket jag tycker är riktigt synd. Satt idag när jag räknat ihop allt.. och kom lite rim/texter innan man öppnar paketet.. och jag kom på till Alexandra, mina brorsor, Alex, Tiffany och mamma.. kommer bli bästa julen asså! ;) ...ännu bättre med bra julklappar!

Just nu sitter jag och tuggar på Fluorette som är flourtuggummi, riktigt goda faktiskt och inte minst bra för tänderna! ;) Man kan köpa dom på närmaste apotek för omkring 80kr eller nånting, och då är det 100st tror jag!
Det som är ett plus med dom är att de inte tappar smaken lika fort som dom vanliga tuggumina :)

Nej, nu ska jag nog ta mig en varm dusch. Ska på födelsedagskalas hos min lilla kusin Henning imorgon som fyller 3 år om två dagar! Brukar oftast duscha innan.. så har man det gjort! Vad händer mer imorgon då? Jo jag ska baka bullar klockan tio med pappa, anledningen till att vi börjar så tidigt är för att det tar ju några timmar också.. typ fyra-fem timmar. Sen vid två eller tre ska jag ju till Henning så vi måste snabba oss! :D

Hahah.. nu måste jag hoppa in i duschen.. skulle gjort det för tio minuter sedan och jag har suttit med detta inlägg i typ trettio minuter medans jag vart inne på olika bloggar så det har gått lite segt detta inlägget. Men nu så.. nu är det över, hahaha ;)

Återkommer med ett godnattinlägg efter duschen ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0