Alice tipsar!


BLOGRESPONSE !
Tycker Blogresponse är jättebra eftersom att man både kansvara på frågor, och ställa frågor till andra bloggar genom den sidan. Man kan även designa sin såkallade frågelåda, ändra färg, bild och så vidare! (: Verkligen cred till dom som gjort sidan!



TAP ZOO !
Spelet Tap Zoo är sjukt roligt! Man har ett eget zoo och tar hand om djur, köper olika sorters affärer som ger djuren mat, köper växter och annat, avlar, och får lära sig lite att hantera stora summor pengar. Jag har kommit hittils till level 20 och har ca 20 miljoner, eftersom jag köpte lite saker för nån dag sen så då försvann det typ tio miljoner :s ;)
ANSIKTSMASKER!
Älskar verkligen ansiktsmasker! Om ni inte provat den med hallon eller choklad (på bilden) så tycker jag ni borde göra det! :D Jag brukar oftast köpa från H&M eller Kicks (:

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0